Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кои уплътнения? А дупки няма, има гумена лента, долу на вратата. За да влезе вода, трябва да е между стъклото и уплатнението. И ако имаше дупки (а не ги видях), водата ще изтече.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
      Кои уплътнения? А дупки няма, има гумена лента, долу на вратата. За да влезе вода, трябва да е между стъклото и уплатнението. И ако имаше дупки (а не ги видях), водата ще изтече.
      надуй с компресора отвътре и прасни малко сапунена вода отвън

      Comment


      • Благодаря.
        Но къде са отводнителните отвори? Би трябвало да има. Като търсих из темите, пишеше в двата края на вратата. Ама или не съм се дупил достатъчно или съм сляп, че не ги видях.

        Comment


        • отводнителни имаш отгоре в гумата към купето която е захваната.Тя не е към самата врата. Казвам ти затвори врата и мини отвътре по гумения ръб с компресора. Може и вратата да не уплътнява.

          Comment


          • Отводнителен има и отдолу, под джоба на вратата. Очаквах да е на самата врата, но там няма нищо. Но от самия джоб, няма доступ до този отвор.
            Преди време, питах за ресет бутона. Намерих го, при мен не е под седалката, а под лоста за отваряне на капака. В една ниша, към кората. Та явно го слагат, на различни места.

            Comment


            • http://forum.alfa156.net/forum/forum....asp?TID=63278

              Някой пробвал ли е ?

              Comment


              • Въпроси за Alfa Romeo GT

                Здравейте, колеги! След кратки "залитания" по други марки отново съм в "играта" с една Alfa GT. Всичко добре, но вече почна да си показва италиянския нрав. Днес спря да се отваря прозореца на шоф. врата - и от копчето и при отваряне/затваряне на вратата. Прави го само от време на време, но е дразнещо естествено.
                Друго, което ме притеснява - 1.9JTDm 150 коня има ли проблем с вихрови клапи? Има ли дпф на ГТ от края на 2006? Може ли да махна катализатора като на предишната Алфа (156 1.9 115) - с права тръба на неговото място, без софтуерни проблеми/намеси?
                Може ли да изолирам ЕГР като на 115-те коня - с ламаринка и без изключване софтуерно?
                Има ли какво да ме притеснява при смяна на ангренаж? Като при 115 коня ли е?

                Последния въпрос е за маслото - 5W40/10W40
                Selenia Turbo Diesel/WR Diesel ?
                Motul X-Clean 8100 и добавка фюлерин на Bardahl по-добре ли ще е от селениите?

                Знам, че всичко което питам е писано, но предпочитам да получа актуална и сбита информация, преди да се наложи отново да прочета 52154234 теми и отговори, в които се пита за тия неща, а обесняваме кое е по-доброто от бензин и дизел.
                Благодаря предварително на всички отзовали се колеги.

                После ще продължа да досаждам с въпроси за монтиране на допълнителен буфер и усилвател (не е с БОСЕ) и за слагане на Xenon на късите

                едит: колата е Alfa Romeo GT 1.9JTDm 150 коня 12.2006 година.
                Last edited by kalojan; d.m.y г., 17:34. Основание: Допълнение
                Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                Comment


                • ЪП

                  Никой ли не иска да помогне? Имам чувство, че обърках форума нещо...
                  Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                  Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                  Comment


                  • Мога да дам елементарни насоки по въпросите с маслото - за тия мотори масово се препоръчва и се карат със selenia WR 5w40. Добавки няма смисъл да тикаш, ако колата не пипа масло и няма никакви течове (не че те ще ти оправят течовете, но биха отложили евентуален ремонт в случай, че ги има). Тоест, покарай така и следи как е положението преди да прибегнеш до купуването на каквито и да е добавки. Селенията принципно не е от най-фалшифицираните масла, но все пак внимавай откъде го купуваш, чувам че напоследък са се навъдили разни ментета.

                    Доколкото знам вихровите клапи ги има при 16-клапановите JTD-та и се препоръчва отстраняването им, но това може да го е свършил и някой от предните собственици. Ако си харесал конкретен екземпляр по-добре питай за него в съседната тема, някой може да го е гледал и да ти даде по-конкретни насоки. За съжаление по другите въпроси не съм компетентен да отговоря. От мен толкова, нека по-големите разбирачи се изкажат след мен по всички точки и съответно да ме поправят или допълнят, ако греша някъде в нещо.

                    Успех с покупката.
                    Last edited by sollider; d.m.y г., 15:47.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                    Comment


                    • Благодаря, колега! Конкретния екземпляр вече е закупен - търсейки 159 ми попадна тази ГТ и я взех. Явно ще трябва да се обърна към някои от препоръчваните във форума сервизи, за да разбера имам ли дпф, катализатори, клапи, егр и софтуер. Иначе частите са поръчани вече, както и маслото - спрях се отново на Motul 8100 X Clean 5w40, защото (май) съм доволен от него на предишната ми кола. Иначе старото JTD го карах с турбо дизел селениа и не е имало проблем - както го сипя така се източваше без доливане.
                      Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                      Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                      Comment


                      • Честито и много безаварийни километри, само масло и филтри да сменяш.

                        Ако не те бърка разстоянието Враца-София, отивай при Румен, със сигурност ще даде отговор на всичките ти въпроси и ще ти направи колата съвестно и точно (в случай, че нещо изскочи, разбира се).
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                        Comment


                        • Щом си 150к.с. значи си ЦФ4 и си с всички екстри като вихрови клапи, ДПФ и т.н.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Щом си 150к.с. значи си ЦФ4 и си с всички екстри като вихрови клапи, ДПФ и т.н.
                            Не винаги е така.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                              Не винаги е така.
                              Абе 2006г. си е жива подготовка за 159. Ма Алфа винаги има модели с части за изчистване на склад

                              Comment


                              • Благодаря ви на всички за отговорите. Разстоянието до София не ми е проблем, а по-скоро времето ми е проблем. А и Румен нищо не ми говори - дайте координати или линк към някоя тема. Иначе мислех за екстрийм или вентура?
                                Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                                Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                                Comment

                                Working...
                                X